Günaydın güzel hamiş anneler 🥰 ben 11 +3 haftalık hamileyim ilk gebeliğim 😊 ve cinsiyetini çok merak ediyorm cevremdeki herkes erkek diyor kimileri yüzümden kimileri çıkan minnak ayva göbeğimden 🥰 ayın 25 de kontorlüm var o zmaan ben 3 aylık hamile olucam kızlar aceva cinsiyeti belli olur mu benim gibi 12 13 haftada öğrenen var mı çünkü gideceğim zaman 13 haftalık falan olucam ilk gebeliğim olduğu için bilgim yok kimileri olur diyor kimileri olmaz diyor hamiş annelere sorayım dedim 🥰