Önce kalp atışını duyayım rahatlıyım sonra şu ikili test sonucu çıksın bir rahatlıyım , detaylıdan sonra rahatlıyım, 27. Hafta yaşam sınırı o gelsin rahatlıyım. Yok yok şimdide hep aklımda büyük hafta kayıpları var kordon dolanırmı bir şey olur mu sanırım doğurana kadar rahat yok 🤦🏻♀️