Zeynepzeynep Kızlar dün normal doğum yaptım vajinam şişti orantısız bir şekilde eczaneden bir solüsyon istedi doktor onu pamuğa döküp beklettik ama tık yok ne yapmalıyım benim durumda olanlar veya olmuş anneler fikir verin