12+1 bugün. Haftaya gideceğim doktora. Bakalım cinsiyet için birşey diyecek mi? 2li test de yaptırırım herhalde. 3-4 gündür mide ve bağırsak ağrılarım var. Şu ana kadar hiç kusmadım ama bazen hafif bulantı olabiliyor. Onun dışında iyiyim şükür. Henüz kilo almadım. Belli olmuyor karnım