Bende tüp bebek tedavisi ile 11 haftalık hamileyim ve tüp bebek merkezindeki doktorlarım tedavi öncesi başlattı hala devam ediyorum Folbiol e. Bunun dışında 2 farklı özel doktora gittim ikisine de kullandığım ilaçları söyledim ve kullanmaya devam etmemi söylediler.