Borann 16 haftaya kadar çektim ben. 16 dan sonra biraz daha rahatladım. Tamamen bitmedi ama o şiddetli bulantılar kusmalar geçmişti. Prilam kullanmanı tavsiye ederim. Bi de miden mümkün olduğunca boş kalmasın.
Damlakrdg Borann benim daha oncedende vardi bu kadar cok degildi ama 9.haftanin basindan beri cok artti yemek yiyemez hale geldim 😔
BuSse17 Bende 10. Haftaya giricem arada olurdu miğde bulandım ama miğdem ağrıyordu anlamsızca 5 gündür çok kötü bir miğde bulantı var bende hiçbirşey yiyemiyorum ilacı bile zor içiyorum bugün kontrolüm var doktor a söylycm 😔
Damlakrdg BuSse17 ahh o mide agrisini bende cok cektim benim midemde reflü var bide rennie yazdi acildeki doktor rahatladim
SErennnnn Aynı durumdayım. İlk dönemler iyiydim ama şimdi sürekli bir tokluk hissi var yemek yemek istemiyorum. Öğürme yada kusmam yok ama bulantım da çok oluyor normal bu dönemler sanırım