Canım adetime 2 gün kala erken gebelik testi almıştım. Afedersiniz Lavobaya girdim. Zaten sürekli adet olacakmıyım diye bakıyorum🤦♀️ o sırada 2 3 damla kahverengi bir akıntı geldi arkadaşımda yanımda beni bekliyo 😁 dedim ki adet oluyom adet olacagım zaman hep böyle gelirdi dedim ağlamaya başladım. Bari testi yapta umudun gitsin test aldın bide dedi. Ağlaya ağlaya testi yaptım aynanın önüne bıraktım 2 dakika sonra bi baktım ikiside pozitif