Sibells Bebek9 benim henüz belli değil daha 2 aylığım ama çok merak ediyorum etrafimdaki herkesin erkek oldu o yüzden sormak istedim sizlerede :)
Sibells cahillesohbetikestim karın şeklinden de anlıyor bazıları, sivri olunca erkek dağınık olunca kız diyen de var :)
cahillesohbetikestim Sibells benim hep sivriydi alakası var mı bilmem 🤣 bir de göbeğinin sağ tarafı daha çıkkınsa erkek sol tarafı çıkkınsa kız diyenler de var bir ara benim sağ taraf daha şişti 🤣 bütün hurafelere uymuşuz oğlumla 🤣