Kubra-66 Kizlar idrar da 24 saatlik sonuc 437 cikti 36+2 haftaligiz doguma alirlarmi bizi acaba basina gelen varmi daha cok kucuguz 😔
nevamm1 Kubra-66 benim 975 çıktı tansiyonum normal şuanda takip altındayım 31 haftadayim tansiyon iyiyse korkma.
deletedmom2014 İdrarda protein enfeksiyondan da kaynaklı olabilir. Tansiyon yüksekliği de varsa gebelik zehirlenmesinden şüpheleniliyor maalesef bendede idrarda protein çıkmıştı. Tansiyon takibi yaptım normaldi