Kizlar dün kontrolum vardi . Catlatma ignesi sonrasi 14.gunumdü dün . Neyse kan tahlili aldilar. Beta hcg 0.532 fakat progesteron degerim de 12.65 . Doktorum dedi ki . Brta degerine gore gebelik yok . Fakat progesteron degerin yuksek yani bu senin bu ay gebe olmayacagin anlamina gelmiyor persembe gunu tekrar kan alacagiz dedi. Basina boyle olay gelen var mi