Sumeyyyyeee Doktorum 41+1 e kadar sancım gelecek mi diye bekleyecek ama korkuyorum bebek kakasını yapar mı acaba diye içerde kakasını yapsa ben anlarmıyım hareketlerinde azalma olur mu?