Bbebegimibeklerken Merhaba kızlar doğum yaptım çalışıyordum doğum parası ve tek sefer verilen süt yardımı nasıl alınıyor acaba
333 Bbebegimibeklerken Doğum parası zaten hesabınıza ya da PTT ye yatar . Ama SGK’ya gittiğinizde sorun yinede. Evet süt parası içinde orda bildirmeniz gerek