Adet tarihimde 8 haftalık, ultrasonda 7+2 görünüyor uygulamada hangisini baz alarak takip etmeliyim gelişimi? Birde arama butonu kalkmış idrar yolumda enfeksiyon var antibiyotik kullanımı çok mu zararlı olur? Doğal yollarla geçirebileceğim bir yöntem var mı?