Benim hamilelik öncesinde karpal tünel sendromu teşhisi konmuştu ellerim normalde de uyuşuyordu ama 20.haftadan itibaren hamilelikte çok fena uyuşmaya başladı yazı yazarken yemek yerken bile uyuşuyor,hamilelikte artabiliyormuş sorun olmaz diye düşünüyorum 🙂