meralbilal 26 haftalık hamileyim kararsız kaldım hep şeker yüklemesinde ama sonunda yaptırdım sonuç 149 çıktı sizce fazla mı
Merrcimek meralbilal 140 olması gerekiyor canım. Dr bişey demese bile sen dikkat et beyaz ekmek karpuz meşrubat tatlı bunlardan kaçın canım. Benim 213 mü ne çıkmıştı
ardengunes Benim de yarin yüklemem var nasipse pek bi bilgim yok malesef ama bisey merak ediyorum sonuçlarıin hepsini gün içinde alabiliyomuyuz
AycanGmBektas Bende 25.haftada şeker yüklemesi yaptırmayı denedim, ama başarılı olamadım :) içtiğim şeyi içimde 10dk.tutamadım dolayısıyla test iptal oldu. (Ki tutabilsem 2,5saat sürecekti) Doktorum tekrar kendini zorlamana gerek yok dedi,şimdi sabah açlık ve kahvaltıdan sora tokluk şekerimi kendim ölçüyorum 5günlük ölçüm dr için yeterliymiş.. tekrar yaptırmak zorunda kalmadım çok şükür 🙏🏻