Mrsdettr Adet tarihime göre 36+6 haftalık gebeyim ama dün kontrolüm vardı doktorum 35+2 olduğunu söyledi şu anda doğumumu neye göre hesaplayacam yani uygulamaya göre 22 günüm kalmış ama doktorun dediğine göreyse biraz daha fazla 🤷
Mrvsmt2502 Mrsdettr adet tarihine göre hesaplanır canım. Diğeri bebeğin gelişimi 2 hafta geriden gelmesi sorun olarak görülmüyor. Ama bebekler istediği zaman geliyor 🥰
Chucky9 Mrsdettr adet tarihinizi baz alın . Ultrasonda bebek ilerde veya geride olabilir sizin bir hafta geriden gelmiş oluyor ama üzülecek bir durum değil iyi beslenin kendinize dikkat edin 😊
Selin12- Mrsdettr doktorlar ultrason a göre ayarlıyor bana o şekilde dedi doktorum benimde bur hafta önden gidiyor oyuzden bir hafta öne çektiler
Mrsdettr Mrvsmt2502 yaa tamam çok canım çok teşekkür ederim 🥰ilk gebeliğim ve pek bir bilgim yok bu konuda o yüzden burda söylemek istedim bilen olur yardımcı olur diye🤗