Kızlar günaydın . Dün gece lavaboya gidince idrardan sonra hafif kahverengi leke geldi . Sabah tekrar dikkat ettim yine o kahverengi leke gelmeye devam ediyor. Ve kasık ağrım var. Sizce kötü bi şey mi . 6 haftalık oldum bugün . Ara arada sancı gibi batmalar oluyor