istanbulluanne- 37+6 olduk bugun sancım başladı doğum yaptım ama bebeğim nefes alamıyormuş sadece doğumda gördüm yoğun bakıma götürdüler 😔 dua edin lütfen Rabbim bebeğimi bize bağışlasın. Allah bütün hamilelere bebeklerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin…
zynpada istanbulluanne- hiç korkma canım, içini ferah tut. Bir iki gün tutarlar en fazla sonrasında nefes almaya başlar çıkartırlar. ❤️ Olumlu şeyler düşün gözlerini kapat de ki bebeğimi buradan sağlıkla alıcaz pusetine koyucaz evimize gidicez :) güzel düşün güzel olsun ve sağlıkla al bebeğini kucağına
Su123 istanbulluanne- hayırlı olsun inşalalh sağlıkla kavuşursunuz benim kuzenimin oğlunda öyle dedi doktorlar üç gün küvezde kalıp çıktı içinizi ferah tutun
Shzdgn istanbulluanne- Rabbim bebeğinizi size bağışlasın inşallah 🤲 en kısa zamanda sağlıkla kucağına alıp evinize gitmeyi nasip etsin
istanbulluanne- zynpada Su123 2005_aysn Shzdgn MinnieMouse hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun kizceannesi
MinnieMouse istanbulluanne- bebekler minicik ama bunyeleri hizli gelisim gosterdigi icin cabucak toparlar canim merak etme. Haftasini tamamlamamis o yuzden biraz zorlanmistir su an cok guvenli bi yerde bi kac gune kavusursunuz rabbimin izniyle
kizceannesi istanbulluanne- rabbim sana bağışlasın inşallah korkma onlar küçük kahramanlar yanına çabucak gelecektir annesi doktorlar neyden olduğunu söylemediler mi bir sebebi varmıymış
istanbulluanne- kizceannesi çok yorgunmuş tetbiren aldık dediler sadece nefes alıp verirken yoruluyomuş 2900 gr biraz da küçük olduğundan sanırım 😔
kizceannesi istanbulluanne- bak çok şükür bişeyi yokmuş yakında kucağında olur rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın 🙏🏻🥰🥰
Merveeeeekurt istanbulluanne- küçük değil yavrum yaa bozma moraliniii birk güne düzelir inşallah 🥰güzelll güzell düşünn
MomHero2 istanbulluanne- amin rabbim bütün anneleri kuzularına kavuştursun. Bende 37+6 da suyum ileri derece azaldığı için sezaryen oldum önce bebeğim geldi ama solunum sıkıntısı yaşadığından geri aldılar bugün 4. Günümüz hala yoğun bakım da bir hafta kalacak bu günler çok zor geçiyor rabbim bir an önce sağlıkla kavuştursun inşallah
erdem_agah istanbulluanne- çok geçmiş olsun inşallah Rabbim sifalandirsin. Bebekler çok güçlü oluyor korkmayın. Biz anneler ufak oldukları icin hep başlarına bir iş geleceğinden korkuyoruz ama inanin cok dirençli. Yakinda kavuşursunuz ins saglikla 🙏