Günaydın arkadaşlar dün gece saatlerinde adet ağrısı gibi ağrım oldu Sabah saatlerinde de nişan geldi ardından hafif sulu akıntım oldu pembe bebeğin hareketleri şu an iyi doktora gitmedim sancılarım sıkılaşmasını bekledim ama sıkılaşma the sadece bel ağrım var bugün acaba doğru yapıyor muyum doktora gidip gitmemek ile beklemeli miyim