Nisssss anneliğe giriş 101 🥰 annelik her zaman yavruma bişey olursa demekmiş 😍 ben bu konuyu annemle, teyzemle, hatta doğuma hazırlık kursundaki hemşiremle konuştum :) gayet normal bu daha ne ki dediler. Ben de tüp bebekle hamile kaldım, zorlu bir süreç gerçekten. Her doktora gitmeden önce migrenim tutuyordu düşün ya bişey olduysa ya ters giden bişey varsa diye :) hiç sıkma canını gayet normal bunlar ❤️