Dunyabebek Kızlar 2 aydır hiçbir bağırsak faaliyeti yok o kadar yemek yiyorum ne oluyor acaba.2 günde 1 duphelac içip yapıyorum o da ishal yapıyor. Normal mi bu
Zehra9616 Dunyabebek cagnim o isi lifli ve sivi tuketerek halletmen gerekiyo bagirsaklarin yorulmus muhtemelen
arman Dunyabebek kuru kayisiyi bir bardak suda beklet yumuşayınca hem suyu iç hem posasını faydasını gorursun bebeklerde bile ise yarıyor.
Meliskam Dunyabebek aynen bendede durumlar ayni taaa hamileligin basindan boyleyim ayni sizin gibi normal duphalac içmeden gitmiyorum iki gunde bir iciyorum oda ishal gibi oluyor rahatliyorum yinede 🤣
Meliskam Dunyabebek gebelilten sonra bagirsaklarimla ilgili tedavi almak istiyorum boylede olmaz ama nereye kadar duphalac icicem 😐
Chucky9 Meliskam öyle ilaçları fazla almayın aman. Bağırsak tembelliği yapar bu sefer o olmadan gidemezsiniz. Hatta belki ona alıştırdığınız için mi öyle oluyor acaba. Kayısı hoşafı yapın için işe yarar mutlaka
Bebegim_ve_ben1 Sabah aç karnına 1 bardak kefir iç canim yarım saat sonra kahvaltını yap çok güzel çalıştırıyor bağırsakları
kubraakbas Dunyabebek gerçek zeytinyağının içine kuru incirleri koyup birkaç gün bekletin(incirlerin yağı icine çekmesi için) sabahları aç karnına 1-2 incire denk gelecek şekilde tüketin üstüne 1 bardak su icin bana çok dua edeceksiniz 🙂