Kızlarr 24+1 olduk bugün ve şimdiye kadar hiç bi sorun yoktu ama bi kaç gündür hareket hissetmiyorum olsada çok çok az ve karnım küçülmüş gibi ağrım sancım kanamam yok.kontorolüm cuma günü sabırsızlıkla onu bekliyorum bi an önce cuma olsun diye . Bu durumu yaşayan var mı acaba ?