Sumeyyebilgi Merhabalar kızlar en son 7 Eylül de regl oldum ve bu ay hamile olduğumu öğrendim. Şuan program 5 haftalık diyor ama yanlış sayıyor gibi yumurtlamayı sayarsak 3 haftalık felan oluyor. Bu kafamı karıştırdı. Nasıl sayılıyor bu haftalar
BabyUygurMother-s Sumeyyebilgi Sumeyyebilgi benimde 3 eylüldü son regl başlangıcım, salı günü ultrasona girdim ama kese görünmedi🥺. Tarihlerimiz birbirine çok yakın keseyi gördüğünüzde haber verir misiniz ? 🥰Bu arada bende Özbekistan’dayım ve doktor hala bulabilmiş değilim… 😞
Frnrhf 7 eylulden itibaren bugun tam 5 haftaliksin canim😊 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🙏
Sumeyyebilgi BabyUygurMother-s tamam canım benim haber ederim pazartesi yine gideceğim yazarım sana bugün hüsranla sonuçlandı ama.
BabyUygurMother-s Sumeyyebilgi hakkımızda hayırlısı olsun canım, biliyorum bu hissi benimde ilk ultrason deneyimim böyle olmuştu ama üzülme 🙂 sabredelim ve bebişlerimizin sıkı sıkı tutunmaları için dua edelim 🌼🌼