Fatmaebrar16 benim gibi olmuşsunuz bende sabah 4 de uyandım altıma kaçırdım sandım idraeimi yaptım hala gelmeye devam ediyordu hemen hastaneye gittim suyum gelmiş gerçekten, bi kaç saate doğumum gerçekleşti. Vakit kaybetmeden gidin mutlaka. Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🤲