Kızlar yardım edin ben 33. Haftada ilk dozunu vurundum ama bu hafta da ikinci dozunu olacaktım. Ama kayınvalidem de covid + çıktığı için bende tedbir amaçlı test yaptırmak istedim. Koku alamama ve hafif bi öksürük dışında sorunum yok sizce atlatabilecek miyim çok korkuyorum doğumu başlatır yada bebeğimi benden alırlar diye. Atlatan anneler yardım edin nasıl geçti bu hastalık psikolojisi bile şimdiden beni ağlattı 😢😢😢😢