Merhaba sevgili anneler. Bebeğime kistik higroma teşhisi kondu 32.haftamdayim. anne karnında öleceği doğsa bile yasamayacagi söylendi. Bu teşhisi alıp sağlıklı doğum yapan anneler var mı. Terminasyon önerildi en başından beri ama ben dogurmayi seçtim. Tevekkül edip sonucu bekliyorum. Bebek o kadar hareketli ki nasıl kiyabilirim. Sormak istediğim bu durumu yaşayan var mı bebek anne karnında iken hareketli mi idi şimdide. Teşekkürler hayırlı aksamlar