Yalancı sancılarım vardı 1 haftadır süren doktor kontrolüm 1 Ekim cuma günüydü ve çatı muayenesi yaptı doktorum bebek kanala inmiş ama açılman yok bekliycez dedi. Eve geldim kahverengi akıntı geldi doktorum normal dedi muayeneden sonra ancak pazar gününe kadar akıntılarım hep kahve rengi ve koyu kıvamda geldi. 3 ekim Pazar günü gerçekten sancılarım artmıstı ve bebek hareketlerini az hissediyorum gibi geldi doktorumu aradım nstye gir hemen hastaneye git bebek hareketleri azsa dedi. Nstye girdim bebeğimin hareketleri normaldi ancak düzenli doğum sancılarım başlamıstı ve 1 cm açıklığım vardı. Doğumun başlamış dediler ben yatmak istemedim ozaman sabah erkenden gel 1 cm hemen açılmaz ilk doğumda suyun patlarsa gelirsin dediler ve sabaha kadar sancımı evimde çektim. Doktoruma gttim sabah açıklığım 2 cm olmustu ve bebeğin biraz suyu azalmıs dedi doktor yatısımı verdi sabah saat 9 bucukta. Suni sancı verdiler doktor gelip suyumu patlattı sancılar çok artmıstı epidural vurdular epidural vurduktan yarım saat sonra ebe bi kontrol edelim dedi ve açılmam yeterliydi tamam dedi doğum haneye gittik 3. Ikınmamda oğlusum gelmişti saat 14.15te. Ne dedilerse dinleyin ve korkmayın Allah sabrını veriyo 5 dikişim var ama 2. Günümde kalkıp iş yaptım dogumdan sonrası da kolaydı şükür şimdi oğluşum 8 günlük oldu bile. Allah hepinizi su gibi kurtarsın inşallah 🙏🏻😇 sormak istediklerinizi sorabilirsiniz 😊