Aylinulu banada 4 şişe yazmış doktorum daha 1 şişesi bitti günlük 9 damla yutuyorum çay kaşığınin yarısi kadar anca hemen yutuyorum tadı kalmıyor hissetmiyorum ben gebelikte d vit önemliymiş kullandiriyorlar genelde bı sorun doktorunuza bırakmayın kafanıza göre bıde şişesi sprey gibi olanlar var devlet karşılamıyor onu özel alıyorsunuz direk bogaziniza sikarsiniz ondanda alabilirsiniz söyleyin bı doktora