Ben bugün doktora gittim devlet aciline. Doramycin ve parol yazdı biri antibiyotik biri ağrıkesici. İkş doz aldım ikisinden de hala yatamıyorum, delirmek üzereyim. Doktor antibiyotiği kullan dişine kanal lazım dedi yarın eğitim araştırmaya gidicem kanal ya da dolgu yaptırıcam daha 3 ayım var stresten erken doğururum mazallah. Bi arkadaşım böyleydi, dişi çürümüştü. Benim gibi önce antibiyotik vermiş sonra dolgu yapmış bi daha ağrımamıştı darısı başımıza. Allah hepimize şifa versin🤲🏼