nazliaynaci Anne ve anne adayları, mide bulantınızda prilam Dr hapını kullandıysanız ne kadar süre kullandınız? Benim 4 ay olacak hala bulantı hapına bağlı gibiyim
Edaeymen nazliaynaci Benim en yakın arkadaşım olur prilam :) tam 5ay kullandim sağlık ocağından ebe cok kullaniyosun yavas yavaş birak demişti ama yapacak biseyim yoktu cok yogun bulantılarım vardi yavas yavas günlük bire indirdim sonra bıraktım cok şükür geçti bulantılarim
Zeynepckr nazliaynaci 7 aya kadar kullandim ben benm cok uzun sürdü mide bulantılarım prilam olmasaydı cok zor olurdu
deletedmom27371 nazliaynaci bende kullanıyorum 2 3 gün işe yaradı ondan sonra tekrar aynı şekilde bulantılarım devam ediyor sadece çok sık kusturumuyor ne yapacağım bilmiyorum
Oznurmsty nazliaynaci Canım ben 26 haftalığım hala bırakamadım sabahları aç karna 1 tane almazsam tüm gün zehir oluyo
Yektasmom Haftadan sonra yavaş yavaş bırakmıştım ben. O hap olmasa hayatla bağlantım kopmuştu ama başlarda çok faydasını gördüm. Gece iki tane içiyordum ve bazen gündüz de içiyordum çok bulantım olunca. Önce gündüz içmeyi bıraktım sonra gece bi tane içtim sonra da beyaz leblebi ve naneli sakızla devam ettim
Yektasmom nazliaynaci ben doktoruma çok güveniyorum, kendisi tereddüt etme iç dedi ben de onun sayesinde hayata döndüm 31. Haftadayım şimdi çok şükür her şey de yolunda, sizin de yavaş yavaş geçecek bulantılarınız endişe etmeyin
nazliaynaci Edaeymen insallah benimde geçer, hapı içmediğim zaman çok kötü oluyorum ama pekte hapa bağlı kalmak istemiyorum deniyorum ama olmuyor
Rainbow0126 nazliaynaci Ayda 30 gün boyunca kullandım bir anda bıraktım artık tatile girdiğimiz ve yolculuk yapmayacağımız için bıraktım