Arkadaşlar merhaba ben adetimin gecikmesinin 4. Gununde kan verdim 0.1 gebelik yok az once oyle e nabizda gezinirken yine bakım dedim orda ise 0.10000 kafam karıştı acikcasi neden sistemde oyle kagittan oyle ha ne farkeder diceksiniz ikiside negatif de ama hala regl olmadigim icin soruyorum bilgisi olan var mı yaa