Busra66M Kızlar yeni doğan bebeğinize sleepy bez tercih eden oldu mu ya da kullanan varsa memnun mu ?
Babyiveannesi Busra66M bende onu almak istedim ama yenidoğan olduğu için ilk paketi Prima aldım bebisimi poposu rahat etsin kaliteli olsun dedim ama bende ilerleyen zamanlarda selpyy almak isterim yada baby turko bunuda çok öneriyorlar canım
Denizyildizii Busra66M sleepy den memnun değil bi arkadaşım. Ben trendyol hayat kimyadan molfix 1 numara aldım hem cok uygun hemde molfixi daha önce kızımda kullandim cok memnundum şuan indirim de var. Hayat kimya molfixin üreticisiymis galiba o yüzden uygun fiyati
Escembir Busra66M Bende acemiyim bu konuda ama indirim vardı geçenlerde nette 2. Si 1 TL idi. Sleepy bionatural aldım. Yorumları çok güzeldi bakalım nasipse en geç pzt günü doğum yapıcam henüz kullanmadık 😁
vbckmk Babyiveannesi primadan başka bir beze geçişlerde pişik problemi oluyor haberiniz olsun tabiki yinede denersiniz
Denizyildizii Escembir Evet normal fiyatı 90 tl iken 180 tl yapip 2. Sini 1 lira yaptilar 😄 bu sebeple almaktan vazgeçtim
Denizyildizii Beyza13- zaten ilk zamanlar günde en az 10 tane bez değiştirildiği için sıkıntı olacağını düşünmüyorum
Babyiveannesi vbckmk ilk bir kaç ay Prima kullaniyim dedim sonra değiştiririm belki Prima iyi gelmez bebise her bez gelmiyor ya bebeklere o yüzden canım
Birgunmutlaka Busra66M sleppy çok kötü pişik ve lastik izi yapıyor. İlk zamanlar prima kullanıyordum şimdi baba turco tavsiye ederim memnun kaldım prima da sonra
Hilalgk Bnde ilk prima kullandım snra sleepy é gectim bi Problem olmadı memnun kaldım tabi bebeğe göre değişir yani denemeden de emin olmak zor
Buseylul Annemler simdiden prima alip depolamis. Ben , kardesim falan hep prima kullanmisiz muhtemelen primayla devam ederim zaten
saideeeee Busra66M sleepy kullandım en başta sızdırma yaptı fazlasıyla çok fasla şişiyo bez ve pişik yaptı baby turcoya geztim sızdırma pişik şişme vs yapmadı baby turcoyu tercih edebilirsin daha iyi hem zeytinyağlı