yaseminc 34 hafta 3 günlük gebeyim sağ göğsümün altındaki acıdan ölecem resmen elleyemiyorum bile oraya bu ağrıyı yaşayan varmı 😫
Selin_34 yaseminc aynı ben 31 haftalığım yani o kadar berbat bi acı ki kimseye anlatamıyorum o acıyI🥺 yer edinmiş sanki azıcık dokunsam bile canımdan can kopuyor sanki
mutlugebeee yaseminc 32+6’yım ben riskli olduğum için bide 24’ten beri yatıyorum sağ sol kaburga diye bişey kalmadı artık 🤦🏻♀️ Ağlatıcak kadar acıyo maalesef çok kötü 😩
Deletedmom27272 yaseminc ay sorma ben de sağdan 2 hafta çektim doktor normal dedi kolumu bile kaldıramıyordum çok şükür geçti bu arada 30+5 haftalığım
Babyandmom22 37+5 im sağ kaburgam çok kötü ağrıyor benimde yatakta döneniyorum öksürürken hapşırırken canımdan can gidiyor
Deletedmom27272 Babyandmom22 aynısını yaşadım okuyunca bile şu an o acıyı hissettim hele hapşurduğumda acıdan gözümden yaş geliyordu Allah yardımcımız olsun
Nagihanusbrk 33+4 haftaligim benim de sol kaburgam oyle geberyrm ve 2gundur çok ağrılarım war bel kasik ağrısı çok baskı var yürüyemez oturamaz yatamaz oldum
Babyandmom22 Deletedmom27272 demek ki oluyormuş herkeste yazılanları görünce içim rahatladı tek olmadığım için😔
yaseminc Babyandmom22 bende tek bendedir diye yazdım çok kişi yaşıyormuş rahatladım korkuyordum 1 haftadır
Surprizbebekannesi 33+2’yiz. Benim de sol tarafım acıyla ağrı arası nefes aldırmıyor bazen. Çok sinir bozucu.