Nzlozkn 37.haftamdayım Surekli takipli oldugum araştırma hastanesi 3400 derken aynı gün 1 saat farkla başka bir üniversite hastanesi 2940 dedi bu fark aşırı degil mi tansiyondan dolayı gözetim altındayım
bahtnurr1 Nzlozkn makine ölçüm hataları olabilir ama dediğiniz gibi biraz fazla sanırım fark var hoş o haftalarda 2650-3100 arası normal kilo olarak sayılıyor
Hande1 Nzlozkn doktorum bana makinanin +500 ve -500 yanilma payi var demisti kilosu icin.dogdugunda bambaska da cikabiliyo kilo.asagi yukari bi ölcüm oluyo onlar