Kızlar merhaba bişey sorucam bugün kanamam açıldı ve inanılmaz derecede çok pıhtılar geldi baya ve durmuyo pantolonu batırdı biz bugün sabah kendi doktorumuza kontrole gittik ve bebek sağlıklı dedi gelişmiş dendi akşam kanama başlayınca devlete gittik ve yarış öneriyiorum dedi doktoe ama imza atıcaksın covidliler var biz mesuliyet kabul etmiyoruz dediler ee bende bile bile ölüme gidemem zaten bağışıklığım yok az bende zatem annem bakıyo diyerek kabul etmedim neden böyle covidlilerin olduğu yer ayrı olmuyo sonuç olrak risk yani bir türlü anlamadım