Baybcicek benim kızımda 36 haftalık doğdu nts’ye bağlanınca kızım da sancı cıktı ama ben hissetmiyodum doktor her ihtimale karşı ciğer geşiştirici iğne vurdurdu iyi kide vurdurmus o iğne ciğerlerinin gelişmesini sağlıyo 36 haftalık doğdu kızım ama ciğer geliştirici iğne sayesinde iyi nefes alıp veriyodu küveze girmedi çok şükür 🙏🏻 o iğneden sakın korkmayın aksine cok yararlı bişey erken doğumlarda , bebeğin ciğerlerinin gelişip daha iyi nefes almasını sağlıyo , inşallahh sağ sağlim kucağınıza alırsınız bebişinizi 🙏🏻😍