Busranurtopal olabilir canım gonderir belki ama randevu al demesi lazımdı bana oyle yapmisti ben hem detayliya hemde bulent beye randevu almistim ama onun vardir bir bildigi tabiki. Bebis iyi cok sukur saglik olarak hic bir sorun yok ama kucuk dedi. Senlik bir durum degil vucut yapisi dedi. En bastan iri bir bebek degil diye soyluyordu zaten. Kendini üzme sakın bir sorun yok dedi ama canim sıkıldı. Nstye falan girdim hic bişeyde sorun yok. Dopplere gircem haftaya ona gore de dogum planlamasi yapilacak bende durumlar böyle canim