tugbadilara2 Canım bende 12 sene olcak TIP 1 şeker hastasıyım insülin iğne kullanıyorum. Şekere çok dikkat ediyorum elimden geldiği kadar. Endokrinoloji kontrollerine gidiyorum şeker için, normal kadın doğum bakmıyo zaten riskli gebelik olduğu için perinatoloji bakıyo sürekli yönlendiriyo doktorum hangi kontrollere gideceğimi söylüyo. Bu arada hamd olsun çok şükür Rabbime 33+0 haftalık olduk, ilk haftalarda şekeri kontrol etmek kolaydı ama son bu haftalarda hormonlardan dolayı yükselişler oluyo şekerde çok dikkat etmek gerekiyo yüksek şeker erken doğuma sebep oluyo Allah korusun. Ben sürekli şekeri ölçüyorum takip altındayım parmaklarım süzgeçe döndü artık şekeri ölçmekten.