Dilan4731 Ben peros kullanıyorum ama leke çıkarmıyor ve kokusu kalıcı deyil memnun deyilim varmı güzel dediğiniz marka 🎈🎈
Dilekcnkn Dilan4731 Ben genelde omo domestos etkili alıyorum çok memnunum o olmadığında ariel alıyorum canım .
Kizannesi92 Dilan4731 En son indirimden tursil aldım şimdilik iyi gibi siyahkarda zaten senelerdir perwol kullanıyorum
Aysenurdemirell Bingonun karışık hem renkli hem beyazlar İçin olanını kullanıyorum hem çok memnunum hemde mis gibi kokuyor
Miniktosbaa Dilan4731 omo’yu tek geçerim hem leke çıkarıyor hem kalıcı koku benim vazgeçilmezim bir deneyin derim 🌸
Dilan4731 Miniktosbaa Miniktosbaa herkes omo Dan yana heralde bende peros kullanıyorum bitince değiştirecem ne leke çıkarıyor ne de kokusu var hiç güzel deyil yaa
hilallcetinkya Dilan4731 beyazlara ariel dağ esintisi , siyahlara perwol,renklilere persilin jel olanını kullanıyorum memnunum yumuşatıcı kullanıyordum aslında son 1 aydır kullanmıyorum sanki yumuşatıcısız daha iyi gibi:)
BMelek Dilan4731 ariel dag esintisi beyazlar icin kullaniyorum perwol u siyahlar icin kullaniyorum memnunum