Suni sancıyla normal doğum yaptım çatala aldılar önce lavmani hemşireler o sırada yaptı bekle dediler tabi ama ben tuvalete kostum :) işlem bitince doktorlara haber verdiler hadi ıkın hadi şimdi bebeği gördük diye diye doğumum gerçekleşti çok şükür. O stresle onu dusunmuyorsunuz inanın en son akla şey belki. Bi an önce o sancı bitsin diye dua ediyosunuz ne yapıyorlarsa yapsınlar :) bu arada devlet Hastanesi’nde doğum yaptım.