Sweetbabyy Kızlr iyi geceler uyuyamayan annelerimiz nasılsınız hamilelik nasıl gidiyor günde kaç tane madem suyu içiyorsunuz içinde bulunan sülfat ve magnezyum çok yararlıymış ben genel 1 tane içiyorum ama bazen 2 de oluyor miğde mi çok rahatlatıyor
BurcuArslan Sweetbabyy ben günde 1 tane içmeye özen gösteriyorum. Ama bazen 2 oluyor hem gece kamplarına iyi geliyor
Miniklimonum Sweetbabyy evet canım doktorlar da öneriyor özellikle Kızılay Erzincan öneriyorlar sebebi de diğerlerinde sodyum oranı çok fazla ama Kızılay Erzincan da magnezyum ve kalsiyum çok fazla olduğu için yararı daha çokmuş
Ada_kacira Sweetbabyy doktorum özellikle Kızılay Erzincan günde 3 adetee kadar tüket dedi canm bana magnezyum oranı çok yüksek ve çok hafif ama ben yine bazen 2 günde 1 tane bile içemiyorum herşeyden midem bulanıyor çünkü hala 18 haftalığım yemek yaptım bu gün elim sanki kokuyor gibi geliyor bana elimden tiksinmiş durumdayım elime baktıkça başıma ağrı girdi 🥺
yamacinannesii Sweetbabyy doktorum bana günde 2 tane içmemi söyledi düşük sodyum oranı olanları tercih ediyorum genelde
Sweetbabyy BurcuArslan evet banada çok iyi geliyor limon sıkıp içiyorum miğdemi rahatlatıyor bulantımı kesiyor
asel35ece Ben de günde 1 tane içiyorum sodyum oranına dikkat ederek içiyorum ama daha önce diyetisyenimin verdiği bilgiden dolayı sodyum oranı 70 ve altında olanlardan alıyorum yüksek olanlar tansiyon yüksekliği ve ödem artışı yapıyor demişti
Civcivinannesiii Miniklimonum aksine doktorlar beypazari oneriyo canm sodyum onda dusuk maknezyum kalsiyum yuksek 🥰
Sweetbabyy Ada_kacira yaa bende son 2 gündür iyiyim çok şükür 8 hafta bende çok kötüydüm sabahları ölü gibiydim miğde bulantısı çok zor inş tekrar gelmez🤢 inş sizinki de geçer
Ada_kacira Sweetbabyy ay inşallah ya rabbim size birdaha göstermesin 11 haftalıkken geçti 17 de tekrar başladı benim iki haftadır berbat bir durumdayım 🥺
Meryemtrksoy Sweetbabyy valla bende biraz abartıyorum soda işini ama dediğin gibi mideme aşırı iyi geliyor hele yanma filan olsun ooooh nasıl iyi geliyor içince bazen 2 çok nadir 3 de oluyor ama fazlası da zarardır diye düşünüyorum 🙈günde en az iki tane içiyorum ama bitaneyle kalamıyorum bi gündüz bi akşam
Meryemtrksoy Sweetbabyy ne kadarlık oldunuz ?Allah’ın izniyle belli bir süre sonra geçicek ama işte sabır her dönemi çok zor gerçekten ama evlat için herşeye katlanılıyormuş bunu da çok güzel öğrendim bu süreçte benim bulantım olmadı hiç Allah’a şükür de son zamanlarda işte yanma çok oluyor
Kuzeey Sweetbabyy Ben hamileliğim boyunca günde en az 2 tane içtim canım. Hamile olan bir yakınım olduğunda önerdiğim ilk şey bu oluyor. Magnezyum hapı bile kullanmadım diyebilirim. Emzirirken de çok faydası var. Hala günde 2 3 tane içerim. Yani tavsiye ediyorum .