Birerkekbebek benimde inmedi canım 40 olduk hala yukarda hiçbir açılma yok, kilosu 3650 oldu bebeğimin kafa çapı da sınırı geçti 9.99 oldu yarın mecburi sezaryen olcam doktor beklesende bu kafa çapıyla doğuramazsın dedi.. gönül kanala insin kendi sancımla doğurayım isterdi ama napayım artık bekledim 9 ay 10 gün vardır bunda da bir hayır