37+0 bende de durum aynı ve gece başlıyor bu kaşıntı 😤 uyutmuyor sabah a kadar ayaktayım resmen . Beyaz beyaz kuru görünüyor . Kaşıdıkça kabarıyor ufak yara oluyor . Yağ sürüyorum artık çünkü deodorant prfüm ya da herhan bir krem kullanıyorsak bunlar da tepki verebılıyormus hamilelerde . Alerjik durum da olabilir yani, karaciğer kolestazı yoksa