Babymoomy Kızlar idrar yolu enfeksiyonu için doktorum bugün fitil yazdı suan fitili yerleştirdim 5dk sonra aşırı şekilde yanma ve kasıntı oldu normal mi
BrcKsaYldrm Babymoomy Geçen hafta ben de hafif bir sarı akıntı yüzünden kullandım. Enfeksiyonda yoktu ama doktor önlem amaçlı olarak verdi. Herhangi bir sorun olmadı ama daha sonradan sarı akıntım arttı. Sizde de bu şekilde mi oldu acaba ?
Babymoomy ayse12211 gyno max olabilir ilk enfeksiyonum da farklı yazdı onda yanma olmadı bu çok yaktı
Esra3890 Babymoomy banada ondn verdi doktorum ama yanma faln hiç bişey olmadı bende enfeksiyondan olabilir belki