Kızlar 36+2 yim. bi kaç gündür çok hafif adet ağrısı gibi bi ağrı oluyor. Düzenli mi düzensiz mi bilemiyorum çok sık değil yani yalancı sanci falan da olabilir. Ben sezaryen olucam o yüzden sancılara dikkat etmem gerekiyor. Arada bi belime falan da vuruyor. Perşembe randevum var o zaman doktora söylüycem. Nst ye de giriyorum belli olur ama tecrübeli annelerden de yorum almak istedim. Doğum başlangıcı böyle olabilir mi?