Beyza2727 Benim 3 günüm geçiyor du bugun kırmızı yapışkanımsı leke geliyor halla devam ediyor sünüyor da adet sancım yok normalde belimin ağrısından dik duramam kıvranırım sizce neden böyle oldu
annesinin_beybisi Beyza2727 adet başlangıcı gibi geldi bana . kan testi ver yarın kesinlesir hamile misin yoksa adet mj
irem_altun74 Beyza2727 canım gebelik düşünüyorsan eğer yerleşme kanaması gibi bisey oluyor aslında ama galiba 3 gün geçti dedin sanmiyorum hamilelikten olacağını adetini bekle derim 🥰