mercanmeb kimi doktor norml olması için başlatabilir..
Mesela ben 37 +4de doğum yaptım..
3.300 kg ve 52 cm idi 39 ile uyumluydu doktoe 2 cm aciklik var kilosu falanda iyi istersen alalım doğuma daha çok beklerse sezeryana gider hem boyu uzun hemde 4 u geçer dedi
Arada küçük sancilarim da oluyordu benimde işime geldi kabul ettim bi an evvel kızıma kavuşmak için ☺ suni desteği aldım hersey güzel gidiyordu ama kızımın bi supriziyle acil spinal sezeryana alındım 2. Dogumumdu ama hamd olsun bir sknyi yaşamadık simdi 4 aylığız☺