Fırından alin. Fırını 50derece ayarlayin ici şöyle bi ısınsın sonra kapatın isisini tekrar yogurfu koyun kabin agzi acik mavi olsun firin kapağını kapatın ama caliasmasin yani 3-4saate olur tutunca hrmen alin kapağını kapatıp hic ellemeden buzdolabında da dinlendirin bi kac saat tutmayınca hep böyle yaparım havalar soguyunca veya mutfak soğuksa fırın soguksa veya cok ılık süte mayalayinca olmuyor bazen☺️