Kızlar 38+1 haftalığım bugün çatı muayenesi oldum çok fazla acıdı kendimi kastım dr normal doğum için uygunsun dedi muayene sonrası hafif kan geldi dr a sordum normal bir durum mu diye normal dedi ve kasıklarım karnım çok ağrıdı sonrasında aynı durumu yaşayan var mı normal mi bir de normal doğum u çok istiyorum ama bugün ki Çatı muayenesinden sonra gözüm korktu ne olacak bakalımm