Kızlar hala şoktayım ama doğurdum valla 😂 37+2 haftalık hamileydim bebek hep tersti diye sezeryan planlamıştık 38+2ye. O gün aylar sonra tek bir Odayı süpürdüm(bence riski olanlar yapmasın sakın) bide doktor magnezyumu keseli 1 gün olmustu belki o fa sebep olmustur. Öğlen lavaboya gittiğimde çok küçük ama cidden küçük bi leke gördüm doktora söyleyince bebek ters zaten hemen gel dedi. Gittik hiç istemediğim bisey oldu çatı muayenesi!! Sezeryan olcak yırttım çatı muayenesinden derken bakmak istedi doktor açılma olmuş 3cm hemen doğuma dedi ben bastım çığlığı tabi! Yemek yendiğim içtiğim üstüne bide hiç bir kan testim olmadığı için genel anestezi ile aldılar çok da iyi oldu Allah gönlüme göre verdi valla 😂 doğum 10-15 dk sürmüş benim ameliyattan çıkmam yarım saat. Kendime gelmem 45 dk. Yanıma getirdiler bebeğimi ah ne rahatlama çok şükür rabbime. Bgn 5. Gün toparlanıyorum yavaş yavaş. Sezeryandaki en büyük problem olan gaz çıkarma ve tuvalete çıkma işlemleri de sükür kazasız belasız atlatıldı. Sorusu olan varsa alabilirim. Rabbim tüm hamilelere zamanında sağlıkla bebeğine kavuşmayı nasip etsin